Tuesday, October 4, 2011

"Tanamkan semangat semarak ukhwah bakal batch komunikasi semester 4"!

   Assalamualaikum w.b.t.Dengan nama Allah S.W.T sekali lagi saya mengingatkan betapa pentingnya perancangan kita semua komunikasi lelaki semester 3 yang akan bersama ke semester 4 pada sem akan datang.Rujuk gambar di  atas adalah map dimana kedudukan kita semua pada semester  akan datang.

    Dengarlah sahabat2 sekalian  objektif perancangan untuk duduk bersama2 pada 1tingkat dan 1 parcel yang sama ialah:

1.Mudah untuk ke kuliah bersama2.
2.Mudah untuk ke tutorial bersama2 mengikut kelas masing2.
3.Dapat meningkatkan lagi komunikasi/interaksi/pergaulan antara kita semua tanpa batasan jarak rumah,tingkat lagi.
4.Meningkatkan sifat saling mengambil berat antara kita semua.
5.Meningkatkan tahap keselamatan rumah antara kita semua.
6.Menyemarakkan lagi ukhwah dalam kabilah kom sem 4 kita semua.
7.Mudah menyiapkan assignment individu&kumpulan.
8.Mudah untuk menjayakan assignment yang melibatkan 1 sem pada semester akan datang.

    Wahai2 sahabat2 sekalian,bukan bermakna ukhwah kita tidak berada di tahap terbaik atau bermasalah selama ini namun melalui "pelan menduduki" kita ini pada masa akan datang  dapat membina 1 perjalanan yang baik dan  masa depan yang cerah untuk kita semua,percayalah.

      Alhamdulillah semua nya telah bersetuju kecuali Aiman,Wahab,Syafik hamzah&aizat yang masih dalam berfikir.Kepada anda berempat percayalah perancangan ini tidak mempunyai agenda peribadi atau kepentingan masing2 namun 100% bersandar kepada objektif di atas.Jika anda berempat telah bersetuju sila beritahu kepada saya melalui kemudahan seperti berikut:call/sms/facebook/yahoo massenger/skyppe.huhu.

      Disini,nama2 individu sahabat2 dan no rumah yang telah dibincangkan bersama di KUIS haritu:

1.P4-_08-D(Hazik lokman,Jamal hikmi,Shukri)
2.P4-_06-D(Emy,Ikhwan,Abdul hazik)
3.P4-_04-D(Najiy,Rahmat)
4.P4-_07-D(Zainuddin&Kawan bilik lama)
5.P4-_05-D(Saleh,Wan,Abg din)
6.P4-_03-D(Abe,Khalil)
7.P3-_03-B(Fazli,Syah,Megat,Akhbar)
8.P3-_01-B( Kemungkinan Aiman,Wahab.Syafik)

     Kepada Acab dan Adam terserah kepada anda membuat pilihan untuk duduk bersama siapa kerana anda tidak meletak nama anda sebelum ini duduk bersama siapa.huhu.

      Kepada sahabat2 semua sila simpan no rumah dan bilik ini,saya tidak dapat memberikan no tingkat lagi kerana akan diberitahu pada 22/10 ini.Sila tunggu signal daripada saya untuk daftar di tingkat berapa.Saya akan call/sms dan update facebook pada hari tersebut dan pada masa2 yang penting untuk kemudahan sahabat2 sekalian.Tambahan pula,perkara yang dapat dijamin adalah tingkat kita adalah strategik,mempunyai kemudahan lampu,speaker,lantai kaki lima&bilik air yang bersih  serta tidak terlalu tinggi atau rendah serta berdekatan dengan lif dan semua tangga.

      P/s tambahan sila daftar di My Lms dan sentiasa update portal pelajar untuk maklumat lanjur yang diupdate oleh Bahagian Pembangunan Mahasiswa(BPM).

3 comments:

  1. aq oke je..tpi skrng dftar rumah mmg dah xboleh..tnggu hari pndftran nnti dorang akn tntukan rumah

    ReplyDelete
  2. ni ko syfk hmzah kn?.ok so cmtu ko bwe skli aimn n whab dok ngn ko skli kt type b 1 tgnkt n 1 prcel ngn kte smue.k,no umh ko cm ku ltk td jz tgkt kt dpn 2 jek ku bg signal kmudian,aritu ku da bncg ngn aimn.so klu ko nk bwe bdk umh ko yg belenn cos pn xpe trserh pd ko jnji kte smue brsama.stju?

    ReplyDelete
  3. aku mana2 boleh....tapi acab kalau nak satu bilik ngan aku aku on...jgn risau...aku katil hujung sini...engkau pi hujung sana...so kalau tempat aku sepah tak da pa jgak masalah...hihi...tapi eimey kau fuck douh...kau buat benda cam nih....delete je gambar2 kau tuh...bukak blog je gambar kau haduih

    ReplyDelete